Webáruházak Támogatási Programja

Mit kínál a program?
1.) A jelenleginél kedvezőbb szállítási díjak.
2.) Webshop bérleti díj támogatás akár 100%-ban
3.) Profitnövelést támogató szakemberek finanszírozása

Ki veheti igénybe a támogatást?
Bármely webáruház, aki részt vesz a programban.

Cégcsoportunk Magyarországon egyedülálló módon támogatja a logisztikai árbevételéből a webáruházakat a 2021-ben indított „Webáruházak Támogatási Programja” (WTP) keretében. A program minden esetben jelentős megtakarítást jelent a programban résztvevő webáruházaknak. A támogatás kiterjed például egy „profibb” (magasabb árkategóriában lévő és nagyobb tudású) webshop csomag bérleti díjára, de részben vagy egészben átvállaljuk a szakmai támogatók (mint pl. Google marketingesek, Pinterest szakértők) munkadíját is, amennyiben a webáruház elkötelezi magát a növekedés mellett.

A programban bármely hazai webáruház részt vehet, aki megfelel a DPD szállítási feltételeinek és, aki velünk együtt (rajtunk keresztül szerződve) szállítja csomagjait (Logisztikai partnerünk a DPD). Az így szerződő webáruházak hozzáférést kapnak egy DPD Weblabel csomag- és címkekezelő szoftverhez, valamint egy általunk fejlesztett, egyedi csomagmenedzser szoftverhez, ami nagyban megkönnyíti és támogatja a webáruházak munkáját. A program keretein belül keletkező megtakarítások egy részét kedvezményként adjuk a shopoknak, így a jelenlegi szállítási díjnál kedvezőbb feltételekkel fog tudni a webáruház szállítani (olcsóbb lesz a csomagok vevőhöz való eljuttatása), továbbá támogatjuk a webáruház fejlődését külsős szakemberek bevonásával, illetve a nekik fizetendő díj részben vagy egészben történő kifizetésével. Segítségünkkel néhány 10.000 forinttól akár több 100.000 (vagy akár millió) forintnyi költségtől mentesülnek a webáruházak havonta.

A program hasonlóan működik, mint a webáruházakban a pontgyűjtő megoldás: minden feladott csomag egy pontot ér. A pontok értéke webáruházanként eltérő lehet (egyedileg kerül meghatározásra) és szerződésben kerül rögzítésre. Az összegyűjtött pontokat a webshop forgalomnövekedését támogató megoldásokra lehet felhasználni. A támogatás célja, hogy hatékonyan növeljük a programban résztvevő e-kereskedő vállalkozások bevételét, illetve az értékesítési darabszámot / csomagszámot.

Példa 1
Fotós vállalkozás
havi csomagszám: 1000 db
súly: 1-3 kg
utánvét: van (80%)
Korábbi szállító: GLS
A GLS és az ajánlatunk közötti különbözetből az ajánlatunk a vállalkozás részére:
– havi 143.000 Ft kedvezmény (ennyivel olcsóbban szállít havonta)
– havi 40.000 Ft támogatási összeg a közösségi médiában való megjelenésre/reklámozásra.

Példa 2 
Csavar nagykereskedés

havi csomagszám: 400 db
súly: 15-25kg
utánvét: nincs
Korábbi szállító: GLS
A GLS és az ajánlatunk közötti különbözetből az ajánlatunk a vállalkozás részére:
– havi 80.000 Ft kedvezmény (ennyivel olcsóbban szállít havonta)
– havi 50.000 Ft támogatási összeg a közösségi médiában való megjelenésre/reklámozásra.

Példa 3
Gyerekjáték webshop

havi csomagszám: 80 db
súly: túlnyomó többségben 15-25kg
utánvét: van (majdnem minden csomag utánvétes)
Korábbi szállító: MPL
Az MPL és az ajánlatunk közötti különbözetből az ajánlatunk a vállalkozás részére:
– havi 40.000 Ft kedvezmény (ennyivel olcsóbban szállít havonta)
– havi 20.000 Ft támogatási összeg a közösségi médiában való megjelenésre/reklámozásra.

Részletek a programról

Minden feladott csomagért 1 (egy) pontot írunk jóvá minden programban részt vevő webshop partnerünknek így minden feladott csomaggal növekszik és halmozódik (végtelenségig, illetve a támogatási keretösszeg felhasználásáig, vagy amíg a szerződés meg nem szűnik).

Az összegyűjtött pontokat a webshop forgalomnövekedését támogató megoldásokra lehet felhasználni a szállítási szerződés megléte alatt. Bár a pontokhoz a felhasználhatóság érdekében forint értéket rendelünk, a pontok „értéke” pénzre nem váltható. Abban az esetben, ha forgalom (és így csomagszám) növelő szolgáltatás valamilyen marketing tevékenység, a kifizetést minden esetben cégünk teljesíti az adott (forgalom növekedést biztosító) reklámcég / média vállalkozás felé, költségszámla ellenében. Csak teljesített szolgáltatást finanszírozunk annak sikerességétől függetlenül, de mivel a közös cél a programban részt vevő webáruházak forgalmának növelése, sorozatosan sikertelen kampányok esetén igyekszünk feltárni a sikertelenség okát (szakértő kollégáink közreműködésével), majd javaslatot teszünk a továbbiakra vonatkozóan. (A sikertelenség oka számos dolog lehet, így nem biztos, hogy a marketinget végző cégben van a hiba. Probléma lehet egy rosszul megválasztott webshop vagy marketing funkció, de akár oka lehet a webshop üzemeltető által meghatározott szűk reklámkeret is.)

A hatékony és az eredményességet szem előtt tartó reklámcégek / média vállalkozások és a shopok munkájába nem szólunk bele, azt nem koordináljuk, mi csak a hatékonyságot mérjük és elemzünk, azaz figyeljük, hogy adott reklám / média cégnél elköltött X forint összeg mennyi darab új csomag feladást eredményezett.

Célunk, hogy minél több és többfajta területen gyakorlatot szerzett, hatékonyan dolgozó reklámcéggel / média vállalkozással dolgozzunk együtt, hiszen lehet, hogy az egyik marketingcég sokkal sikeresebb a többinél, ha mondjuk táplálékkiegészítőket kell eladni, a másik pedig, ha ruházati termékeket, így erre is figyelni fogunk az ajánlásnál.

Jelenleg bármely -velünk kapcsolatban nem álló- marketing cég részére teljesítjük a kifizetést, ezzel is bővítve azon lehetséges marketingcégek / média vállalkozások körét, akikkel a későbbiekben a leghatékonyabb forgalomnövekedést tudjuk elérni. Most is dolgozunk azon, hogy minősített cégekkel álljunk csak kapcsolatban, amik hatékonyak és ár érték arányban megfelelőek. Ezen tapasztalataink alapján a shopoknak ajánlást tudunk tenni a szolgáltatók vonatkozásában.

Abban az esetben, ha a webáruház az összegyűjtött pontjait egy magasabb -marketing- tudású webshop bérleti díjára szeretné fordítani, az „upgrade”-re fordítandó összeggel azonos mértékű kedvezményt írunk jóvá minden hónapban az adott webshop szállítási számláján (azaz nem pénzben fizetjük ki a shopnak vagy a webshop bérbeadó szolgáltatónak a forgalomnövekedést célzó összeget).

Marketingeseknek…

Ha Te is marketing tevékenységet végzel és van kapacitásod (és persze kedved) magyar webáruházak forgalomnövekedésében részt venni, vedd fel velünk a kapcsolatot. A webshop támogatási programban részt vevő webáruházak 92%-ka kiemelten fontosnak tartja, hogy segítséget kapjon a marketingjében. Ezeket a webshopokat hozzád fogjuk irányítani. A közvetítésért (ügyfélszerzésért) sem most, sem a jövőben nem kérünk jutalékot. Számunkra az a fontos, hogy a webshop partnereink fejlődjenek, feladott csomagszámuk növekedjen. 

Webshop fejlesztőknek,
bérbeadóknak…

Amennyiben webshop fejlesztő vagy és / vagy bérbe adsz webáruházakat, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy együtt megnézzük, miként tudjuk támogatni a te ügyfeleidet is. Meglévő ügyfeleid támogatásán felül új ügyfeleket is hozhatunk neked, hiszen számos e-kereskedelmi vállalkozó keresi ma is a hozzá és termékhez leginkább megfelelő webshop megoldást (bérleti kondíciókban, dizájnban, funkcióban, támogatásban,…). Webshop fejlesztő, illetve bérbeadó partnereinket ajánljuk minden nálunk megoldást kereső e-kereskedelmi vállalkozónak. Az ajánlásért nem számítunk fel díjat, de amennyiben affiliate (partner) programot működtetsz, abban részt veszünk. A webshop ajánlásokból származó árbevételünk 100%-át alapítványok támogatására fordítjuk, így támogatunk beteg gyerekeket álmaik megvalósításában vagy épp segítünk korházaknak a megfelelő életmentő műszerek beszerzésében. 

Az általunk támogatott alapítványok

További alapítványok:

Esély a Fejlődésre és Gyógyulásra Alapítvány

Országos Egyesület a Mosolyért

Szívbeteg Csecsemőkért Közhasznú Alapítvány

Pin It on Pinterest