
Webáruházak Támogatási Programja
Mit kínál a program?
1.) A jelenleginél kedvezőbb szállítási díjak.
2.) Webshop bérleti díj támogatás akár 100%-ban
3.) Profitnövelést támogató szakemberek finanszírozása
Ki veheti igénybe a támogatást?
Bármely webáruház, aki részt vesz a programban.
Cégcsoportunk Magyarországon egyedülálló módon támogatja a logisztikai árbevételéből a webáruházakat a 2021-ben indított „Webáruházak Támogatási Programja” (WTP) keretében. A program minden esetben jelentős megtakarítást jelent a programban résztvevő webáruházaknak. A támogatás kiterjed például egy „profibb” (magasabb árkategóriában lévő és nagyobb tudású) webshop csomag bérleti díjára, de részben vagy egészben átvállaljuk a szakmai támogatók (mint pl. Google marketingesek, Pinterest szakértők) munkadíját is, amennyiben a webáruház elkötelezi magát a növekedés mellett.
A programban bármely hazai webáruház részt vehet, aki megfelel a DPD szállítási feltételeinek és, aki velünk együtt (rajtunk keresztül szerződve) szállítja csomagjait (Logisztikai partnerünk a DPD). Az így szerződő webáruházak hozzáférést kapnak egy DPD Weblabel csomag- és címkekezelő szoftverhez, valamint egy általunk fejlesztett, egyedi csomagmenedzser szoftverhez, ami nagyban megkönnyíti és támogatja a webáruházak munkáját. A program keretein belül keletkező megtakarítások egy részét kedvezményként adjuk a shopoknak, így a jelenlegi szállítási díjnál kedvezőbb feltételekkel fog tudni a webáruház szállítani (olcsóbb lesz a csomagok vevőhöz való eljuttatása), továbbá támogatjuk a webáruház fejlődését külsős szakemberek bevonásával, illetve a nekik fizetendő díj részben vagy egészben történő kifizetésével. Segítségünkkel néhány 10.000 forinttól akár több 100.000 (vagy akár millió) forintnyi költségtől mentesülnek a webáruházak havonta.
A program hasonlóan működik, mint a webáruházakban a pontgyűjtő megoldás: minden feladott csomag egy pontot ér. A pontok értéke webáruházanként eltérő lehet (egyedileg kerül meghatározásra) és szerződésben kerül rögzítésre. Az összegyűjtött pontokat a webshop forgalomnövekedését támogató megoldásokra lehet felhasználni. A támogatás célja, hogy hatékonyan növeljük a programban résztvevő e-kereskedő vállalkozások bevételét, illetve az értékesítési darabszámot / csomagszámot.
Példa 1
Fotós vállalkozás
havi csomagszám: 1000 db
súly: 1-3 kg
utánvét: van (80%)
Korábbi szállító: GLS
A GLS és az ajánlatunk közötti különbözetből az ajánlatunk a vállalkozás részére:
– havi 143.000 Ft kedvezmény (ennyivel olcsóbban szállít havonta)
– havi 40.000 Ft támogatási összeg a közösségi médiában való megjelenésre/reklámozásra.
Példa 2
Csavar nagykereskedés
havi csomagszám: 400 db
súly: 15-25kg
utánvét: nincs
Korábbi szállító: GLS
A GLS és az ajánlatunk közötti különbözetből az ajánlatunk a vállalkozás részére:
– havi 80.000 Ft kedvezmény (ennyivel olcsóbban szállít havonta)
– havi 50.000 Ft támogatási összeg a közösségi médiában való megjelenésre/reklámozásra.
Példa 3
Gyerekjáték webshop
havi csomagszám: 80 db
súly: túlnyomó többségben 15-25kg
utánvét: van (majdnem minden csomag utánvétes)
Korábbi szállító: MPL
Az MPL és az ajánlatunk közötti különbözetből az ajánlatunk a vállalkozás részére:
– havi 40.000 Ft kedvezmény (ennyivel olcsóbban szállít havonta)
– havi 20.000 Ft támogatási összeg a közösségi médiában való megjelenésre/reklámozásra.